مادر شهیدان فتاحی میهمان فرزندان شهیدش شد

مادر شهیدان مصطفی و محمدسلطان فتاحی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان گتوند دعوت حق را لبیک گفت و در بهشت میهمان فرزندان شهیدش شد.

مادر شهیدان فتاحی میهمان فرزندان شهیدش شد

به گزارش آل نور از گتوند، مادر شهیدان مصطفی و محمدسلطان فتاحی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان گتوند چشم از جهان فرو بست به فرزندان شهیدش پیوست.

بانوی مومنه زنده‌یاد شوکت فتاحی مادر شهیدان سرافراز مصطفی و محمدسلطان فتاحی فتاحی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان گتوند که در سال‌های 1361 و 1363 داغ فرزندانش را دیده بود پس از تحمل چند دهه فراق، در بهشت جاودان میهمان فرزندان شهیدش شد.

زنده‌یاد شوکت فتاحی مادر شهیدان سرافراز مصطفی و محمدسلطان فتاحی روز پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه 1402 در سن 76 سالگی آسمانی شد.

آیین تشییع پیکر پاک بانوی مومنه زنده‌یاد شوکت فتاحی مادر شهیدان سرافراز مصطفی و محمدسلطان فتاحی با حضور خانواده معظم شهدا و مردم گتوند در گلزار شهدای این شهر برگزار شد و در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت.

شهید مصطفی فتاحی روز بیست و ششم شهریورماه سال 1343 در گتوند دیده به جهان گشود و دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال 1361 در سن 18 سالگی به فیض شهادت نائل شد.

شهید محمدسلطان فتاحی در بیستم مرداد ماه سال 1346 در گتوند چشم به جهان گشود و در روز بیست و چهارم اسفند ماه 1363 در سن 17 سالگی شهد شیرین شهادت را نوشید.

پیکر پاک و مطهر شهیدان مصطفی و محمدسلطان فتاحی پس از تشییع در گلزار شهدای گتوند آرام گرفت.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید