داشتن مجلسی قوی در گرو مشارکت تمام اقشار با سلایق مختلف است

معاون استاندار یزد داشتن مجلسی قوی را در گرو مشارکت جدی تمام اقشار جامعه با سلایق مختلف دانست و گفت:‌ دست اندرکاران برای حضور و مشارکت رأی اولی ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه ریزی جدی تدوین و اجرا کنند.

داشتن مجلسی قوی در گرو مشارکت تمام اقشار با سلایق مختلف است

به گزارش آل نور از یزد، علی‌اکبر عزیزی صبح امروز در قرارگاه جهاد تبیین استان که با محوریت انتخابات و با حضور فرمانده ارشد سپاه الغدیر برگزار شد، اظهار کرد: اصل مشارکت پذیری مزیت انقلاب اسلامی است که نمود و ظهور آن در انتخابات به نمایش گذاشته می‌شود.

وی افزود: بصیرت افزایی و همچنین اطلاع از اقدامات و دستاوردهای نظام از جمله عوامل موثر در امید آفرینی است که باید در دستور کار جدی تمام عناصر اجرایی، مدیریتی و نظارتی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان این‌که همه دستگاه‌ها موظفند تا اهمیت شرکت در انتخابات را برای جامعه هدف خو تبیین کنند، گفت: انقلاب اسلامی ایران نظامی برگرفته از حضور و مشارکت مردم است و هرجا که مردم پای کار بودند توطئه‌های شوم استکبار جهانی خنثی و اقتدار امروز ایران ثمره آن است.

عزیزی داشتن مجلس قوی و در تراز انقلاب اسلامی در گرو مشارکت بالای تمام اقشار جامعه با سلایق مختلف است، تصریح کرد:‌ حضور همه اقشار جامعه به ویژه جوانان و رأی اولی‌ها در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حائز اهمیت  است.

وی با بیان این‌که مشارکت این قشر جامعه در فرآیند انتخابات تاثیرز مثبت بر تصمیمات کلان دارد، ادامه داد: شناخت وظایف مجلس و مطالبه‌گری به موقع و موثر عامل توسعه پایدار کشور در حوزه‌های مختلف است.

لزوم تبیین نقش جوانان و اهمیت حضور آنها در انتخابات

سردار حسین زارع کمالی، فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد نیز در این جلسه با بیان این‌که تقویت جمهوریت نظام از جمله مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری که باید در دستور کار جدی دست‌اندرکاران قرار گیرد، اظهار کرد:‌ اگر مردم آن طور که باید در جریان دستاوردهای نظام و البته حق خود نسبت به کشور قرار گیرند قطعاً مشارکتی پرشور و البته مطالباتی منطقی خواهیم داشت.

وی افزود:‌ تجربه ثابت کرده هر جا مدیریت امور به خود مردم واگذار شده است کشور در آن سربلند بوده و دستاوردهای بزرگی را بدست آورده‌ایم، انتخابات مجلس شورای اسلامی از جمله مصادیق واگذاری مدیریت کشور به مردم است.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد گفت: تبیین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان در خصوص این که چه وظایفی در قبال آینده کشور دارند و چگونه باید نقش آفرینی کنند، از جمله الزامات اجرایی برای تقویت مشارکت در انتخابات مجلس است.

گفتنی است؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به‌ صورت همزمان جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

پایان پیام/الف

دیدگاهتان را بنویسید