۶۵۰۰ معلم در البرز متقاضی مسکن هستند

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از دستور ویژه استاندار البرز برای تشکیل و تقویت تعاونی‌های مصرف و مسکن ویژه فرهنگیان در این استان خبر داد و گفت: ساماندهی ۶ هزار و ۵۰۰ معلم متقاضی مسکن در استان البرز در قالب تعاونی مسکن جهش در دستور کار قرار گرفته است.

۶۵۰۰ معلم در البرز متقاضی مسکن هستند

عبدالله دارایی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: استاندار البرز روز گذشته (شنبه) در نشست بررسی روند ایجاد و فعالیت تعاونی‌های مسکن فرهنگیان دستورات ویژه ای صادر کرد که با سرعت فرایند تسهیل این امر در دستور کار این اداره کل و اداره کل آموزش و پرورش استان قرار خواهد گرفت.

عبدالله دارایی افزود: ساماندهی ۶ هزار و ۵۰۰ معلم متقاضی مسکن در استان البرز در قالب تعاونی مسکن جهش در دستور کار قرار گرفته است و با تدابیر استاندار در خصوص تامین زمین مورد نیاز، تسهیلات ساخت مسکن ارزان قیمت و با کیفیت با مشارکت بخش خصوصی فراهم می‌شود.

وی افزود: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با جدیت آماده هر نوع همکاری برای تشکیل قانونی این تعاونی‌ها در قالب مسکن جهش ابلاغی ریاست جمهوری اسلامی را دارد و پیش بینی می شود با پیگیری موثر اداره کل محترم آموزش و پرورش استان و همکاری اتاق تعاون در فرصت زمانی تعیین شده از سوی استاندار این امر محقق شود.

گفتنی است پیرو دستور اقدام ویژه استاندار البرز، شهرداری‌ها در خصوص تنظیم لایحه تخفیف ویژه برای صدور پروانه ساخت مسکن فرهنگیان را به شوراهای اسلامی و اقدام نظام مهندسی استان نیز برای نحوه محاسبه تخفیف اخذ هزینه خدمات مهندسی تعاونی‌ها نشستی برگزار و ستاد تشکیل تعاونی‌های مصرف نیز در دستور کار باشد. پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید