خبر خوب| بنویسید کیک زرد، بخوانید سوخت هسته‌ای/ ماجرای ۱۰۲ کودک آقای معلم

مدت‌هاست دنیا روی پاشنه بدخبری و آشفتگی می‌چرخد و انگار ناف هر روز جهان را با خبری بد بریده‌اند، ولی خبر خوب اینکه، اینجا ایران است و هزاری هم رسانه‌ها بخواهند نسخه تجویزی‌شان را به خورد ما بدهند، مردان و زنانی از پارس پیدا می‌شوند که خبرهای خوب را رقم بزنند. حال، بی‌حرف پیش، این شما و این تعدادی از خبرهای خوب که آماده‌اند برای خواندن و شنیده شدن.

خبر خوب| بنویسید کیک زرد، بخوانید سوخت هسته‌ای/ ماجرای  ۱۰۲ کودک آقای معلم

گروه خبر خوب- روزگاری بود که کنار اتفاقات بد و وحشتناک، خبرهای خوب و سلامتی و خوشی های کوچک و بزرگ هم در دنیا مخابره می‌شد و سهم مردم سیاهی‌های عظیم و خوشی‌های فانتزی نبود، ولی مدت‌هاست دنیا روی پاشنه بد خبری و آشفتگی می‌چرخد و انگار ناف تولد هر روز جهان را با خبری بد بریده‌اند، ولی خبر خوب اینکه، اینجا ایران است و هزاری هم رسانه‌ها بخواهند نسخه تجویزی‌شان را به خورد ما بدهند، مردان و زنانی از پارس پیدا می‌شوند که خبرهای خوب را رقم بزنند.  حال بی حرف پیش، این شما و این تعدادی از خبرهای خوب که آماده‌اند برای خواندن و شنیده شدن.

ماجرای آقا معلم کرمانی و ۱۰۲ کودک یتیم قبول دارید معلم‌ها، تصویر شده مهربانی، محبت، فداکاری و عشق به یاد دادن هستند؟ چه شد؟ دارید ته ذهنتان می‌گردید ریز و درشت بدی‌های معلم‌هایتان را پیدا و ردیف کنید؟ گشتیم نبود، نگرد نیست! معلم‌ها با همه خصوصیات اخلاقی منحصر به فرد و مدل تدریس متفاوتشان به معنی واقعی کلمه عشق در درونشان موج می‌زند. نمونه‌اش آقا معلم کرمانی است که قبل از یاد دادن حساب و کتاب و سواد خواندن و نوشتن، بنی آدم اعضای یکدیگرند را دقیق و عملی به همه یاد داده است. اما ماجرا، ماجرای دیروز و امروز نیست، خودش می‌گوید از هشت سال پیش که با همسرش به مراسم شب‌های قدر رفته بوده، با طرح اکرام ایتام کمیته امداد آشنا می‌شود، همان شب حمایت از نه یک، نه دو، بلکه سه فرزند یتیم را برعهده می‌گیرد. دیده‌اید چیزی زیر زبانتان مزه کند، دیگر نمی‌توانید بی‌خیالش شوید، حمایت از این یتیمان هم عجیب به آقا معلم و خانمش مزه کرده و حالا آقا معلم کرمانی در چهل و پنج سالگی، حامی ۱۰۲ کودک یتیم است و چه سعادتی بالاتر از این. آقا معلم، هر روز، روز شماست و مبارکمان که چون شمایی درس مهربانی و یتیم نوازی را برایمان به تمامی معنا کردید.  

دیدگاهتان را بنویسید